Thursday 5 January 2012

Tahun baru. apa isi nya?

Bissmillahhirrahmanirrahim.



sekarang ni bahang tahun baru masih hangat. tapi apa isinya. Saya yakin ramai di kalangan pembaca blog saya terdiri dari umur lingkungan remaja. dan apa yang anda lakukan untuk tahun baru ini.

adakah dengan ini

atau ini


saya bukan ingin mengata pada sesiapa sedangkan insan ini masih banyak yang perlu diperbetulkan. tapi adakah anda tidak ingin merasakan untuk berubah. saya juga sedang ingin berubah. tapi tak seronok la kalau saya sahaja yang berubah dan saya ingin mengajak anda semua untuk berubah dari negatif ke positif. bukan untuk duniawi. tapi untuk ukhrawi. untuk akaun akhirat anda sendiri.

maka marilah dan sebarkanlah kalimah-kalimah mulia ini ke serata dunia..

kesempatan ini saya ingin mengucapkan terima ksaih kepada semua pembaca yang masih menyokong saya. terutamanya kepada pencipta kita semua, ibu bapa, dan rakan-rakan terutamanya Fakhrur Razi bin Abdul Halim yang kini berada di kem PLKN. kerana dia blog saya ini masih kekal hingga sekarang.

kerana dia saya ikhlaskan hati yang hampir punah dan ingin berputus asa untuk terus menulis hanya kerana Allah Subhanawataaala.. ALHAMDULILLAH..

Assalamualaikum..

0 ulasan: