Saturday 12 November 2011

Luahan Hati insan yang hina

ASSALAMMUALAIKUM

Dengan nama Allah  yang maha pemurah lagi maha penyayang,

Alhamdulillah segala puji bagi Allah yang telah memberi ilham kepada saya untuk meneruskan perjuangan murni ini..14/11/2011 merupakan tarikh keramat kepada kami sebagai calon SPM untuk tahun 2011... sebenarnya kali ini saya ingin sentuh mengenai restu ibu bapadan guru kepada seseorang pelajar. tetapi kesempitan waktu untuk saya menulis artikel seterusnya ..saya hanya ingin meminta maaf sekiranya ada yang terguris hati sekiranya saya ada menulis artikel yang agak sensitif kepada para pembaca semua.

Kesempatan ini juga saya ingin memohon restu kepada semua guru-guru yang mengenali insan yang hina ini... kepada rakan-rakan seperjuangan saya di S.M.K Kg Selamat dan kepada semua umat islam di dunia cubalah berusaha untuk mencarilmu.. kerana darjat ilmu lebih tinggi dari amalan sunat. tetapi janganlah lupa kepada akhirat.

akhir kata jangan jadi macam beruang ni...:D


sekian,
yang baik dari Allah, dan yang buruk dari saya,
ASSALAMMUALAIKUM..

0 ulasan: